Adres:
Gayberli Mahallesi 28043 Sokak B Blok No:43/A Onikişubat Kahramanmaraş
Telefon :
0 344 221 35 10
Müşteri Temsilcisi:
186
FAX:
0344 221 35 40

Misyon, Vizyon ve İlkelerimiz

MİSYONUMUZ

Sorumlu olduğumuz dağıtım bölgesinde yer alan tüm tüketicilere Kaliteli ve kesintisiz elektrik enerjisini dağıtmak ve tüketici menfaatine yönelik yan hizmetler geliştirmek.

VİZYONUMUZ 

Hizmet kalitesi, performansı, yenilikçiliği ve sürdürülebilir gelişim dinamizmi ile sektöründe daima lider ve iz bırakan bir kuruluş olmak.

İLKELERİMİZ

Akedaş Dağıtım Anonim Şirketi olarak   tüm yönetici ve çalışanlarımızın uygulayacağı ve takip edeceği ilkelerimiz;

§  Kalitede sürekliliği sağlamak için, yönetim kalitesini geliştirmek, gerekli yönetim sistemlerini hayata geçirmek,

§  Müşterilerin beklentilerini tespit etmek ve bu beklentileri aşmak için hizmetleri geliştirmek,

§  Elektriği, kesintisiz, düzenli, standart gerilimde sunmak ve elektrik dağıtımında kaliteyi yükseltmek,

§  Teknolojideki gelişmeleri takip etmek ve daha iyi hizmet için teknoloji yatırımı yapmak,

§  İnsan kaynaklarına yatırım yapmak, eğitim ve etkinliklerle çalışanların yetkinliklerini artırmak,

§  Performans kriterlerini belirlemek ve düzenli olarak performans değerlendirmesi yaparak, sonuçları çalışanlarla paylaşmak,

§  Yürürlükteki kanun, hukuki düzenleme ve kurallara uygun olarak operasyonları yürütmek,

§  Çalışanlara eşit fırsatlar sağlamak,

§  Sosyal sorumlulukla hareket etmek ve faaliyet gösterilen bölgenin gelişimine katkıda bulunmak,

§  Kamuoyuna yapılan açıklamalarda, reklam ve tanıtım faaliyetlerinde dürüstlük ilkesinden ayrılmamak,

§  Çevre sağlığı ve iş güvenliği konusunda tehdit oluşturan koşulları gidermek, çalışanlara, müşterilere ve iş ortaklarına sağlıklı çalışmaya ve yaşamaya uygun bir ortam sağlamak,

§  Kurumsal bilgileri herhangi bir zarara ya da kötü kullanıma karşı korumak,

§  Şirketin kaynaklarının uygunsuz kullanımına izin vermemek,

§  Şirket kayıtlarına, verilerine ve bilgilerine izinsiz erişime, bunların gizliliğine zarar verilmesine ya da çalınmasına; müşteriye ya da çalışana ilişkin bir kaydın izinsiz bir şekilde kötü amaçlı kullanımına; çalışma ortamına zarar verecek tutum ve davranışlarda bulunulmasına hiçbir şekilde müsamaha etmemek,

§  Hizmetlerimizi sunarken daima güler yüzlü, şeffaf ve dürüst olmak