Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Politikası


AKEDAŞ Elektrik Dağıtım A.Ş. olarak, müşteri memnuniyeti ve kaliteli hizmet sunumunu esas alan ISO 18295 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemimiz kapsamında aşağıdaki taahhütlerde bulunuyoruz:

  • Müşteri ihtiyaçlarını önceliklendirerek, müşteri odaklı bir yaklaşımla hareket etmeyi,
  • Yasal düzenlemelere ve müşteri şartlarına tam uyum sağlayarak, dürüst ve şeffaf iletişim ilkelerine bağlı kalmayı,
  • Müşteri geri bildirimlerini değerlendirerek sürekli iyileştirme ve gelişim fırsatları yaratmayı,
  • Nitelikli personelimiz ve yenilikçi teknolojilerimizle çağrı merkezi hizmetlerimizi çağın gereklilikleri ve standartlarının üzerinde tutmayı,
  • İş akış süreçlerinde toplumsal sorumluluk bilinciyle hareket ederek, çevreye duyarlı bir kurum olmanın gerekliliklerini yerine getirmeyi

Taahhüt ederiz.