Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Politikası


AKEDAŞ Elektrik Dağıtım A.Ş. olarak, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kapsamında müşteri memnuniyetini sağlama ve sürekli iyileştirilebilir bir müşteri memnuniyeti politikası geliştirme konusunda aşağıdaki taahhütlerde bulunuyoruz:

  • Müşteri şikayetlerini etkin bir şekilde ele alarak hızlı ve adil çözümler üretmeyi,
  • Müşteri taleplerine hızlı, adil ve etkili bir şekilde yanıt vermek için gerekli tüm adımları atmayı,
  • Şeffaflık, erişilebilirlik ve gizlilik ilkelerini esas alarak, müşterilerimizin beklentilerini karşılamayı ve şirketimizle müşterilerimiz arasında güvene dayalı bir ilişki kurmayı,
  • Ulusal ve uluslararası yasal mevzuatlara uygun olarak müşteri memnuniyeti süreçlerini yürütmeyi,
  • Müşteri geri bildirimlerini süreçlerimizin iyileştirilmesinde bir fırsat olarak değerlendirerek, sürekli iyileştirme prensiplerini uygulamayı,
  • Çalışanlarımızın eğitimine özen göstererek müşteri memnuniyeti konusundaki yetkinliklerini artırmayı ve müşterilerimizle sürekli iletişim halinde olarak memnuniyeti en üst seviyede tutmayı

Taahhüt ederiz.